GOONG S: Şaşırmayın ama daha yeni izliyorum ^^

by 7/25/2012 07:22:00 ÖS 4 Yorum

Evet, başlıktada dediğim gibi daha yeni izliyorum... O kadar Türkçe'ye çevrildi, TRT'de yayınlandı ama ben zamanında bunu umursamadım ve elimin tersiyle klasik olsada güzelim Kore dizisini izlemeyi bu zamana bıraktım... O zamanlar izlemeyişimin nedeni ise elbette ilk sezon oynayan oyunculara olan bağlılığımdandır ( Gerçi onları şuan pek umursadığım söylenemez ^^)






Peki neden mi şimdi izlemeye karar verdim? Elbette tek sebep var: Se7en ^^ Çocuk o kadar tatlı ki...( Çocuk dediğime bakmayın, adam 28 yaşında ^^)



Elbette onu sevmemin büyük bir etkisi T.O.P ile olan arkadaşlığıdır. Acayip tatlılar bence ^^



Her neyse ben sadede geleyim ve gelenekselleşen tanımı yapayım: 
İmparatoriçe (Myung Se Bin), 30 yaşlarına gelmiştir ancak hala evlenmemiştir. Kraliyetin birinci halefi  ölünce, kraliyet ailesi yeni bir halef aramaya başlamıştır. Tesadüfen, sarayda hamileliğini saklayan bir kadından gerçekte bir prensin oğlu olan bir genç adamın olduğu ortaya çıkar. Genç adamın adı Lee Hoo (Se7en)'dur. Arkadaşları onu Kang Hoo diye çağırırlar. Lee Hoo, bir Çin restoranında dağıtım görevlisi olarak çalışmaktadır. Lee Hoo'nun bir prensinkinden farklı bir yaşam tarzı olmuştur. Konuşmaları ve davranışları kraliyet ailesinin kanını taşıyan diğer insanlardan oldukça farklıdır. Lee Hoo, sarayda yaşamanın hayalini bile hiç kurmamışken bir gün kendini sarayda buluverir. Tahtın halefi olduğunu kanıtlamaya çalışılacaktır.

İlk sezon aşk ağırlıklıydı genel anlamda ama bunda taht kavgasının nedenli korkutucu olduğunu görüyor insan. Ve birde oğlanları görünce bizim ülkemizde de prensler olaydı iyiydi diyor insan ^^ Benim gibi bu diziyi izlemeyi geciktirmiş arkadaşalar varsa onlarda izlese iyi olur çünkü bir Korecanın izlemesi gereken temel dizilerden birisi kendisi...

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. Şimdi seyrettiğine inanamıyorum o kadar klasik bir konusu yoktu bence ve ben ilk sezonu pek beğenmemiştin bitirdiysen bu mu öbürüsü mü daha güzel karar verdin mi?

    YanıtlaSil
  2. Bilmem, bu daha iyiydi sanırım... Konu daha hoştu ve SE7EN'ın karakteri çok şekerdi ^^

    YanıtlaSil
  3. BENDE DAHA YENİ İZLİCEM DİĞERLERİNDEN FIRSAT BULUNCA :D BENİMDE İZLEME NEDENİM SEVEN <3

    ELİF :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaten anca SE7EN için katlanılır gibi bir durum var ortada...

      Sil