BENDENİZ...

by 7/25/2012 02:44:00 ÖS 4 Yorum
Zatıalinize tüm saygı ve sevgilerimi sunduktan sonra bendeniz kendimi tanıtmak isterim ^^ Evet efenim biraz uçuk ve Türk filminden fırlamışçasına bir edayla giriş yaptım ama olsun, biraz nostalji yapmış oldum. Lafı uzatmadan en iyisi ben derdimi anlatayım. Ben tam bir uzakdoğu fanıyım. Küçüklüğüm babamın Jet Li ve Jackie Chan hayranlığından dolayı izlediğim çekik filmleriyle geçti. Tabi sonraları bu hayranlık TRT'nin yayınladığı dizilerlere devam etti. Fakat tam bir fan oluşum sanırım 1 yıl oldu... Fakat bu bir yılda 4 yıllık fanlardan daha fazla deneyimim ve bilgim oldu. Elbette bunda araştırmacı ve meraklı bir karaktere sahip olmamın etkiside var ^^ Geçen sene Kur-an kursunda da düşdüğüm ortamın etkisinden bahsetsetmeden geçemeyeceğim...Sevgili Demet Ablam, Gülnur Ablam ve Tembel Agasshi'm Hayriye'me bu konuda çok teşekkür borçluyum ^^
Geçen sene 2 ayda 20 dizi bitirdim. Gceleri uyumadım nerdeyse...2 saatlik uykumla Go Mi Nam'la Tae Kyung'un derdine düştüm resmen ^^ Okullar açıldıktan sonra eve PC yasağı geldiğinden bende grupları araştırmaya başladım ve K-Pop'ta ilerledim. Sonrada oppamı seçtim tabi ^^ Sırf Kore ile işi bitirmedim, Japon dizileri ve filmleri izledim. Yoğun istek üzerine Tayland filmlerine sardım. Daha sonra Park Jung Min yüzünden Tayvan dizisi izledim. Hint filmlerinden bahsetmiyorum bile, babam izlemem için o kadar ısrar ettiki... Tabi bu sırada bir çok Amerikan ve İngiliz dizi ve filmlerini takip ettim. Sonraları kendimi Koreceye adadım... Şu an Korece yazıları okuyabiliyorum, az biraz da derdimi anlatabiliyorum. Bunun nedeni babamı da Kore hayranı yaptıktan sonra babamın "Kore'ye gidelim!" demesidir. Evet yanlış okumadınız; babamı Kore fanı yaptım, üstüne üstlük Kore'ye gitme sözü aldım. Üstelik İnşallah gidersek konserede gidicez ^^
Üstte okuduğunuz her şey benim hakkımdaki bir özettir. Neyle karşı karşıya olduğunuzu anlamışsınızdır umarım ^^...

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. Unnim'in çingusu çingumdur :D Yalnız, blogunu çok sevdim ^^ Eğlenceli neşeli olmuş :D Ben daha Kore'yle tanışalı 1 yıl bile olmadı :D Ama bende senin gibi rahat 4 yıllık kore hayranı kadar varım :D Jackie Chan <3 Benim biricik şapşal ajussim :D

    YanıtlaSil
  2. Çingu konusunda sana katılıyorum canım ^^ Blogumu eğlenceli bulduğun için nomu nomu kamsahamnida ^^Elimden geldiğince beni yansıtmasını istedim ve sanırım işe yaradıda ^^

    YanıtlaSil
  3. ''NEYLE KARŞI KARŞIYA OLDUĞUNUZU ANLAMIŞSINIZDIR UMARIM'' KULAĞA NE KADAR TEHDİT GİBİ GELSE DE (ŞAKA YAPIYORUM ALINMA) SENİN NE KADAR KORECAN OLDUĞUNU BİLİYORUM FİGHTİNG ^^

    ELİF K. ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, çingum hemencecik yorum yapmış ha ^^ Evet ya, resmen tehdit eder gibi blogger'a griş yaptım. Cidden farkında değilmiydin bu kadar Korecan olduğumu o.O Neyse öğrenmiş oldun bu vesileyle ^^

      Sil